domingo, 16 de marzo de 2014

Maduixes a EI5 CEIP La Floresta

El que veureu a continuació és gairebé el matiex que vàrem fer amb els alumnes de 3r però no vaig fer prous fotos com per mostrar tot el procés




No hay comentarios:

Publicar un comentario